Kleedkamerregels

Wij vinden het belangrijk dat we onze leden kunnen ontvangen in mooie en schone kleedkamers. Maar dat de kleedkamer altijd schoon zijn is niet vanzelfsprekend. Vijf ochtenden in de week zijn de leden van onze werkgroep al vroeg op ons complex te vinden. Ze gaan dan onder andere na of de kleedkamers schoon genoeg zijn om er ‘s avonds weer nieuwe teams te kunnen ontvangen. Gelukkig is het meestal prima in orde, maar helaas treffen zij de kleedkamers ook steeds vaker in slechte staat aan: douchegel tegen het plafond, lege shampooflessen in de douche, modder van de afgeklopte voetbalschoenen tegen de muren. En details over hoe men de wc’s af en toe aantreft zullen we je besparen.

We gaan er vanuit dat iedereen het er over eens is dat dit niet de bedoeling is, want ‘dat doe je thuis toch ook niet?’. Maar hoe zorgen we er met z’n allen voor dat onze kleedkamers mooi en schoon blijven? We komen hiervoor met volgende maatregelen:

- Klik voor de ‘kleedkamerregels’ en 'kleedkamerindeling'. Deze hangen binnenkort in de kleedkamers.
- Ook voor de trainingen wordt er een kleedkamerindeling gemaakt. Deze hangt bij binnenkomst van het kleedgebouw en is bekend bij de trainers.
- We proberen er zoveel mogelijk voor te zorgen dat een jeugdteam een ‘eigen’ kleedkamer heeft. Op dit moment komt het te vaak voor dat 2 teams gelijktijdig in 1 kleedkamer moeten douchen.
- Het team is verantwoordelijk voor de eigen kleedkamer. Het is ook niet meer de bedoeling om in een andere kleedkamer te gaan douchen.
- Als we onverhoopt constateren dat een team zich niet aan de regels heeft gehouden dan kan dat gevolgen hebben. Een gevolg kan zijn dat het betreffende team voor bepaalde tijd na de training geen gebruik meer mag maken van de douches.

We gaan er vanuit dat iedereen begrip heeft voor deze oproep en hopen dat iedereen helpt ons mooie complex schoon te houden! Vragen of opmerkingen? We horen het graag!